onsdag 25 februari 2009

Fler kort från cypercropen på Scrappiz

Idag visar jag två kort till som jag gjorde under cypercropen i helgen. I denna utmaningen skulle man göra två alster efter en skiss och jag valde att göra två nästan likadana kort, byte bara ut papper och band. Det här var en rolig utmaning och resultaten blev ganska olika, men ändå lika tycker jag.
Till sist vill jag önska Anneli och Gunnie en trevlig kryssning de ska nämligen åka med på scrapkryssningen i helgen..


Ha det bra allihop! Och lämna gärna en kommentar! /Caroline

4 kommentarer:

  1. Håller med dig, de blev olika men ändå lika, jättefina!
    Lycka till i tävlingen!

    Vill oxå önska Anneli och Gunnie trevlig resa!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Tack vi ska ha superkul på vår lilla tripp,
    fina kort.....
    Kram Moster

    SvaraRadera
  3. Båda väldigt fina, den svarta har vackra papper, matchat väldigt bra! Blir avundsjuk på tjejerna som skall på scrap kryssning! Kram Nilla

    SvaraRadera